Lóerők, nyomaték, hengerszám – a Ford szerint egyre kevésbé érdekli az embereket, milyen motor van egy kocsiban
Erről részben a szabályozás tehet, kinyírják a karakteres motorokat az előírások.
Erről részben a szabályozás tehet, kinyírják a karakteres motorokat az előírások.
Már nem tartják reálisnak a korábban kijelölt célokat az elektromobilitás lassabb ütemű térnyerése miatt.
Az enyhítést már megalapozta egy múlt héten kiadott uniós stratégiai dokumentum, ami a klímacélok eléréséhez „technológiasemleges” megközelítést ajánl.
Az európai autógyártók emelik a belsőégésű motoros autók árát, miközben kedvezményeket kínálnak az elektromos autókra, hogy növeljék utóbbiak arányát az eladásban. 2025-től ugyanis szigorodnak az uniós előírások a szén-dioxid-kibocsátásra. A francia autólobbi vezetője ki is fakadt a szabályozás miatt.
Éveken át szinte biztosra vehető volt, hogy az elektromos autók fokozatosan átveszik a hagyományos – benzin- és dízelüzemű – személyautók helyét. Az utóbbi időben azonban megtörni látszik a trend.
A zöldautózás csodafegyvere lehetne a technológia, de azért még nem váltja meg a világot.
Kínán kívül egyébként is úgy látja a legtöbb autóipari cég vezetője, hogy nem megy jól az iparáguk.
A Stellantis nyugat-magyarországi gyárában készülő motorok elsősorban hibridekbe kerülnek.
Az intézkedés 2025-től él.
Miért elektro-, ha folyékony? Miért nem növeli a szén-dioxid-kibocsátást? A legégetőbb kérdések és válaszok az e-üzemanyagról, amelyre hivatkozva a német kormány nemrég felvizezte a robbanómotoros autók betiltásának EU-tervét.
Legalábbis a kisebb autók erőforrásaiért a csehek lesznek felelősek.
A Golf nincs is köztük, az már biztosan elektromos lesz a következő generációban.
Mentőövet dobtak a hagyományos motorú autóknak, de oly módon, hogy az inkább tűnik luxuskategóriás hóbortnak, mint az autózást száznegyven évig éltető belső égésű motorok valódi megmentésének.
Egyelőre a főbb utak mentén, de felgyorsítanák a töltési infrastruktúra fejlesztését.